Nashville Don't Open That Door
S2, A5: Scarlett har svårt att acceptera at Jeff Fordham vill att hans nya artister ska vara sexiga; Rayna vill äga rättigheterna till sin musik; Avery och Gunnar bestämmer sig för att spela in musik med Scarletts vän Zoey.