Don't Stop 'Til You Get Enough
S5, A7: Amelias drogberoende förvärras när hon börjar skriva ut recept till sig själv, Jake och Addison står inför ett omöjligt val, Violet kommer tillbaka till jobbet och Erica blir irriterad när Charlotte och Cooper får närmare kontakt med Mason.