S1, A3: Jay söker jobb och träffar en gammal vän. Niloufer skapar sina egna möjligheter. Nanik Jotwani och Roy ger sig in på en revolutionerande satsning. Roy misslyckas med sin distributionsplan för Sunghursh. Binods nyfunna stjärnstatus hotas av en överraskande twist.