Modern Family Double-Click
S7, A22: Claire hittar inte rätt tidpunkt att avskeda en av sina anställda. Hemma märker ingen att Alex har flyttat hem för sommaren. Jay vägrar acceptera att det kan bli svårt att hitta ett jobb medan Cameron och Mitchell bråkar om Camerons sommarjobb.