S5, A15: Alicia värvar Cary som advokat när Nelson Dubeck ber henne delta i ett förhör avseende hans utredning om valbedrägeriet. Under tiden fortsätter Will med det svåra försvaret av Jeffrey Grant, när han möter en ny åklagare som visar sig vara en utomordentlig motståndare.