Detroiters Dream Cruise
S1, A8: Personalen har ingen sjukvårdsförsäkring och vill säga upp sig, så Tim och Sam försöker inkassera uteblivna betalningar för tidigare jobb, men den årliga bilmässan 'Dream Cruise' ställer till det. Gästskådespelare: Cecily Strong.