Castle Dreamworld
S6, A2: Beckett måste i en kapplöpning mot tiden hitta ett stulet gift som kan döda tusentals människor. Det som förvärrar situationen är att Castle har blivit exponerad för giftet och bara har 24 timmar kvar att leva.