S4, A1: Som chef över CIA:s Kabulstation fattar Carrie ett viktigt beslut när hennes motsvarande i Islamabad levererar brådskande upplysningar om ett högt värderat mål. Hemma i USA kämpar Saul för att vänja sig vid sin nya roll inom den privata sektorn.