S5, A11: Alicia kämpar med att hitta sin nya roll i konvojen och dras till mystiska konstverk. Ett spaningsuppdrag går snett och hon och Strand kastas in i en konflikt mellan desperata överlevare. Samtidigt stöter Morgan och Al på hinder.