Chicago Med Du Har En Vän
S5, A5: Dr Choi och Dr Marcel är oense om behandlingen av en patients kroniska smärta och rykten börjar cirkulera om Maggie. Dr Manning arbetar för att hjälpa en ung pojke, men hennes behandlingsförslag utmanas av föräldrarna som bara tror på att använda holistiska lösningar.