Nashville Du måste ändra dig
S1, A6: Rayna söker hjälp av en musikproducent för att ändra hur hon låter; Juliette går på ett dejt med en NFL-spelare i ett försök att förbättra sin image; Lamars plan att försena Colemans ankomst till en PR-möjlighet går alldeles för bra.