Nashville Du vinner igen
S1, A11: För att fira framgången med "Wrong Song" slår Edgehill skivbolag på med en påkostad fest; det blir besvärligt för Juliette som tar med sin mamma till festen; Teddy frågar Rayna om hennes förhållande till Liam.