2 1/2 män Dum Diddy Dum Diddy Doo
S5, A3: Charlie har tröttnat på att bara träffa trista unga tjejer. Han låter Alan fixa en dejt med den sofistikerade och intelligenta domaren Linda. Olyckligtvis beter sig Charlie så illa under träffen att Linda vägrar träffa honom igen.