S5, A14: Medlemmarna i 118 rycker ut när en kvinna faller över sin takvåningsbalkong. Samtidigt börjar Athena en utredning när en cykelförare spetsas på en stoppskylt, Eddie börjar sin terapi för sin PTSD och överlevande-skuld, och Maddie fruktar det värsta när Jee-Yun blir sjuk.