Walker Texas Ranger El Coyote, del 1
S4, A17: När Walker upptäcker att en grupp amerikaner olagligen smugglar in mexikaner över gränsen till USA och säljer dem som slavar går Walker under täckmantel som mexikansk bonde för att krossa verksamheten.