Punk'd Eliza Dushku, Mandy Moore
S1, A2: Eliza Dushku misstas för en butikstjuv. Mandy Moore och Todd Oldham gör en liten inbrottstjuv. Oscar de la Joya kliver in i ringen och går ett par ronder.