Punk'd
Eliza Dushku, Mandy Moore
Eliza Dushku misstas för en butikstjuv. Mandy Moore och Todd Oldham gör en liten inbrottstjuv. Oscar de la Joya kliver in i ringen och går ett par ronder.
Jessica Alba får mer än hon hade räknat med. Wilmer Valderama upptäcker att hans bil står på hugggstenen. Ashtons nya assistent får en tuff start när Tom Arnold lämnar av sitt barn.
Jessica Biel möter en beundrande fan. Nygifta Jessica Simpson och Nick Lachey sätts på prov.