S2, A1: I ett rykande färskt avsnitt av Messyness åker Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon och Teddy Ray i festarfilen i 'Vägvansinne', fastnar i 'Bröstbekymmer' och tar en rökpaus i 'Jobbförmåner'.