S1, A1: Jesper, som enligt Mia är usel på matlagning, får hjälp av ingen mindre än Benjamin Ingrosso. Mia får en ordentlig utmaning som Jesper tror kan bota hennes höjdskräck. Sen blir det en riktig skräckupplevelse när Jesper tar med sig Mia och sonen Phoenix på ormmassage.