PARNEVIKS ALL IN
I den här serien följer vi ett av Sveriges favoritpar, Mia och Jesper Parnevik när de tar sig an sin både äventyrliga och utmanande bucket list! Det kommer att bli läskigt, intimt, hett, roligt, tufft och mycket känslor. Vi får också få följa Mia och Jesper hemma i deras hus i Florida, samt när de umgås med barn och några av våra mest välkända profiler.