S1, A3: Mia och Jesper ska leva ut sin dröm att flyga stridsflyg som Tom Cruise i Top Gun. Det blir ett spännande möte med Shaman Durek, kanske mest känd som Norges prinsessa Märtha Louises pojkvän. Sen blir det vilda västern när Jesper och Mia blir cowboys för en dag.