S1, A5: Mias intresse för sex känner Jesper väl till men att följa med på en kurs i tantrasex blir lite av en chock för honom. Jesper överraskar Mia med en audition för en riktig filmroll och coachning av superstjärnan Lena Olin. Kan en lektion i skrattyoga kan hjälpa Jesper i närhet till skratt? Mia lånar en hel ö i Bahamas och paret summerar alla upplevelser och vad de lärt sig om sig själva.