PARNEVIKS ALL IN "Hypnotiserad eller inte?"
S1, A4: Mia är intresserad av “den andra sidan” och tror på livet efter döden. Hon tar med sig Jesper på en nattlig spökjakt på en kyrkogård. Tillsammans med Gynning och Berg låter de sig bli hypnotiserade av en minst sagt speciell hypnotisör och så tar de med sig dottern Peg och går på glödande kol.