Jonas En felande låt
S1, A1: När Nick skriver en kärlekslåt till Penny, en tjej han är kär i, varnar Kevin och Joe honom att han kärar ner sig alltför hårt och fort, men han lyssnar inte. Stella är trött på fans som sliter sönder killarnas kläder.