Jonas
En felande låt
När Nick skriver en kärlekslåt till Penny, en tjej han är kär i, varnar Kevin och Joe honom att han kärar ner sig alltför hårt och fort, men han lyssnar inte. Stella är trött på fans som sliter sönder killarnas kläder.
Macy råkar höra att JONAS söker bakgrundssångare till sitt nästa album och erbjuder Kevin sina sångfärdigheter. Tyvärr inser han snabbt att hennes sång är fruktansvärd.