En Flod I Egypten
S5, A19: Dr Charles utvärderar en 15-åring som förs inpå akuten efter ett uppenbart fall från en vägbro. Will ställer sig på Dr Ashers sida om en riskabel behandlingsplan. Spänningen är hög mellan Dr Choi och Dr Marcel.