S5, A17: Alicia och Diane överväger att slå samman sina firmor till följd av Wills död, även om de befinner sig på motsatta sidor av en omtvistad skilsmässa. Samtidigt erbjuder Alicia att hjälpa Finn när det står klart att distriktsåklagaren letar efter en syndabock i Jeffrey Grant-fallet.