The Good Wife En modern våldtäkt
S4, A20: Alicia representerar en tjej som anklagar en klasskamrat för våldtäkt, men fallet får ett eget liv när hackergruppen "Anonymous" uppmärksammar fallet och gör det offentligt via internet. Dessutom blir Diane fortsatt granskad för en eventuell sits i Illinois Högsta Domstol, och Kalinda blir misstänksam mot Robyn.