The Good Wife En ny dag
S3, A1: Alicia försvarar en muslimsk student som anklagas för att ha mördat en judisk klasskamrat, samtidigt som hon handskas med nya förändringarna i privatlivet. Personalen på Lockhart/Gardner konfronteras samtidigt också med nya förändringar.