School of Rock En överenskommelse
S1, A1: Inspirerad av succéfilmen School of Rock, följer vi en grupp av okonventionella och överambitiösa studenter vid en prestigefylld privatskola och den otursförföljda musikläraren som lär dem att spela och att älska rock 'n roll.