School of Rock
En överenskommelse
Inspirerad av succéfilmen School of Rock, följer vi en grupp av okonventionella och överambitiösa studenter vid en prestigefylld privatskola och den otursförföljda musikläraren som lär dem att spela och att älska rock 'n roll.
Video sänkte stjärna i tävlingsdebatt
När rektor Mullins installerar övervakningskameror i alla klassrummen är bandets hemligheter i fara. Dewey, Lawrence och gänget måste samarbeta för att förhindra att de upptäcks.
När Summer som vanligt försöker att hitta sin roll i bandet kommer hon plötsligt på att hon kan bli bandets låtskrivare, men hon har svårt att hitta den rätta inspirationen.
När Tomika anstränger sig för att bli som sin favoritartist, sårar hon oavsiktligt sina vänner och får lära sig att det är bättre att vara sig själv.