School of Rock Video sänkte stjärna i tävlingsdebatt
S1, A3: När rektor Mullins installerar övervakningskameror i alla klassrummen är bandets hemligheter i fara. Dewey, Lawrence och gänget måste samarbeta för att förhindra att de upptäcks.