En perfektare union
S4, A21: Som en tjänst till sin mamma representerar Alicia en grupp dataprogrammerare i en tvist, men fallet medför oväntade konsekvenser för firman. Under tiden föreslår Peter att han och Alicia ska förnya sina äktenskapslöften, och Kalinda spelar ut två sidor av firman mot varandra.