En särskiljande lur
S5, A8: Estebans andra kvinna hotar Nancy och Estebans förhållande. Nancy ber Andy om hjälp. Under tiden hjälper Dean Silas och Doug att få tillbaka sitt apotek men Celia ställer till med problem.