Get Shorty En städerskas synder
S1, A2: Miles återvänder till Los Angeles för att pitcha manuset till "Amiralens Älskarinna" till Rick Moreweather, en filmproducent; Amara blir intresserad av filmen, vilket triggar ångest hos Louis.