End of Tour
S14, A18: Säsongsavslutning. Det är bråttom för familjen Reagan då de försöker stoppa ett dödligt kaos när gängen i New York går samman för att kräva amnesti och kräva att deras fängslande medlemmar ska släppas i väntan på rättegång.