Alias Endgame
S2, A19: Sydney trotsar sin far i ett försök att rädda en kidnappad forskare (Christian Slater), medan Sloane vill hämnas och blir farligare än någonsin. Under tiden manipulerar Francie den godtrogne Will på grund av hans koppling till CIA.