Enemy of the state
S7, A1: Del 1 av 12: Enemy of the state. Carrie har tillsammans med dottern Franny flyttat in hos sin syster Maggie i D.C. för att nu ta sig an frigivningen av de 200 personer inom underrättelsetjänsten som fängslats på order av president Keane. I rollerna: Claire Danes, Mandy Patinkin, Elizabeth Marvel, Linus Roache m.fl.