Beverly Hills 90210 Ensam på toppen
S5, A22: Valerie använder sin nyfunna makt som ny ägare till After Dark för att tvinga Ray att fortsätta deras affär, men Ray är inte känd för att lyda order … Under tiden orsakar ett våldtäktsfall masspanik på campus.