S2, A1: Säsongsstart. Hannah och Billy slår sig återigen ihop för att försöka avslöja en läcka i polisens högkvarter i Bristol. Samtidigt upptäcker Christian och Bianca att deras gömställe i Costa Rica inte längre är säkert.