Before We Die
Säsongsstart. Hannah och Billy slår sig återigen ihop för att försöka avslöja en läcka i polisens högkvarter i Bristol. Samtidigt upptäcker Christian och Bianca att deras gömställe i Costa Rica inte längre är säkert.
Hannah och Billy börjar misstänka att de inte kan lita på sin chef. När de upptäcker att Bianca är tillbaka, fruktar Hannah för sin son Christian, men Billy har en plan.
Hannah och Billy tar upp jakten på den som förrådde dem och får till slut upp ett spår. Men ju närmare de kommer familjen Mimica, desto större fara befinner de sig i.
Säsongsavslutning. Polisen närmar sig ett gripande av familjen Mimica. Kriget mellan Hannah och Dubravka når till sist ett blodigt slut.