Suspect
Danny bryter sig in i sin dotters lägenhet och möter en annan inkräktare, Nicola. Han upptäcker snart att Christina levde ett hemligt liv som han inte visste något om.
En gammal bekant, Jaisal, kan ha viktig information om Christinas sista kända vistelseort, men den nya informationen kommer att kosta Danny dyrt.
Danny upptäcker att hans före detta polispartner Ryan vet mer om Christinas död än vad han låter påskina. En bilresa sätter dem båda på kollisionskurs med döden och en ny misstänkt person avslöjas.
Danny anländer med en pistol till den framstående affärsmogulen Harry Carrs hus för att anklaga honom för Christinas död, men Harry tvingar Danny att ifrågasätta sitt misslyckande som far.