Better
Lou har svårt att upprätthålla fasaden när det gäller Col vilket leder till ökande misstänksamhet. Desperat att komma undan honom och lätta sitt samvete söker Lou hjälp från en oväntad källa.
Lou gör ett desperat försök att fälla Col, men det går inte som hon hade hoppats. Hennes man Ceri (Samuel Edward-Cook) känner sig maktlös och tar till drastiska åtgärder för att försvara sin familj.
Säsongsavslutning. När Vernon häktas försöker Lou återvända till ett normalt liv, men misstankarna från hennes chef Sandy pressar henne till bristningsgränsen.