Grace
John Simm i huvudrollen som kriminalintendent Roy Grace, i en kriminaldramaserie baserad på Peter James bästsäljande böcker.
Kriminalintendent Roy Grace får ett fall där en grupp vänner på svensexa råkat ut för en dödlig bilolycka och brudgummen, en förmögen fastighetsägare, har försvunnit spårlöst.