After the Flood
The Arrival
Jos handlande drar till sig en oönskad besökare till Waterside som hotar att avslöja hennes hemliga utredning.
Utredningen tar fart och missänksamheten fortsätter att växa mot Tasha. Jo får äntligen ett genombrott och Molly inser att hon är i fara.
Pat har nu blivit en del av utredningen och Jo och Tasha upptäcker en hemlig sida hos Daniel. Jo börjar ana vem mördaren är.