Ridley
Seriestart. När en bonde hittas död kallas den pensionerade kriminalpolisen Alex Ridley in av kriminalkommissarie Carol Farman, för att hjälpa till med fallet.
Efter ett slumpartat möte med jazzsångerskan Eve Marbury, går Ridley med på att hjälpa till att hitta Eves bror Luke, som har varit försvunnen i 40 år.