Agatha Christie - Klockan K
Englands sydkust, 1936. Hos lady Tressilian semestrar Nevile Strange med sin nya fru Kay. Men även hans ex-fru Audrey är där, liksom en brokig skara vänner och bekanta med olika hemligheter. Snart faller någon från klipporna ner i havet.