S1, A6: Miles planer att visa sin familj runt på studioområdet blir vända upp-och-ner när Amara och hennes gäng kommer. Miles och Louis kämpar för att uppfylla Amaras behov och avgöra vad den oönskade uppmärksamheten gör med deras film.