S1, A1: Lasse Hallström är en av Sveriges främsta regissörer med filmer som Gilbert Grape, Ciderhusreglerna och Mitt liv som hund. Följ hans resa från uppväxten i Stockholm till ett helt annorlunda liv i USA. Del 1.