Mitt liv som Lasse Hallström
En dokumentär om en av Sveriges största filmregissörer genom tiderna. Vi får lära känna Lasse som person och filmskapare genom arkivmaterial, Lasses egna ord och intervjuer med familj, vänner och kollegor.